Från fetknopp till Vasalopp

En liten opretentiös dagbok om att som 50-plussare återta kontrollen över kropp och själ..

oktober snart slut

Publicerad 2012-10-28 01:13:16 i Allmänt,

oktober kommer inte gå till historien som någon stor månad i min bloggkarriär. Har haft tusen störande moment som ruskat om mig rejält vad det gäller skrivandet. Ska bättra mig och uppdatera oftare framåt.

Träningen har rullat på, inte några stordåd men med skaplig frekvens. Håller vikten hyfsat och kan notera en och annan liten muskel här o där.

Har dock varit tvungen att hålla igen på "fotbelastande aktiviteter" pga en spökande häl. Vaknade en natt med världens sendrag under foten och kämpade säkert 10-15 minuter innan det gav sig.
sedan dess har jag haft stora problem med värk under hälen som hindrar löp och skutt.

Men, men, det är bara att klampa på så gott det går och snart så kommer SNÖÖÖN :-) Ska bli riktigt trevligt att pälsa på sig och ut i spåren. vem vet, jag kanske tom kan lära mig den ädla konsten att ta mig runt ett varv utan fall eller missöden :-)

Ha det

Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela