Från fetknopp till Vasalopp

En liten opretentiös dagbok om att som 50-plussare återta kontrollen över kropp och själ..

slutröstat

Publicerad 2012-05-25 09:59:16 i Fitnessfighten APRIL,

så där ja!
Nu kan jag äntligen lägga detta Röstfiske bakom mig
Har gjort vad ja kan för att påverka, manipulera och gud-vet-vad för att plocka ihop lite röster.

är rejält förundrad över min väckta tävlingsinstinkt. Jag trodde nog att jag skulle vara tillräckligt nöjd med mina resultat, Men inte då! Jasså, i final, hmmmm - då kan jag ju vinna ju!!!!
Och så fanns plötsligt inga bromsar alls..
Det enda jag inte gjort är att jaga folk på stan med ipad och röstkort. ;-) annars har väl det mesta varit tillåtet...

Egotrippat? ja som bara den, men det ska väl också testas,
Marknadsföring? ja de säger ju att all reklam är bra reklam.
Hur som helst och oavsett hur det går så finns en plan. ett långsiktigt mål, en affärside. vänta och se!

Skulle tro att mina fb-vänner är innerligt trötta på att se min feta mage stup i kvarten. och nu är den fasen över...

Nytt kommer och gammalt går. Det har så här långt varit en jäkligt inspirerande resa i alla fall.

Tack ska ni ha
/Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela