Från fetknopp till Vasalopp

En liten opretentiös dagbok om att som 50-plussare återta kontrollen över kropp och själ..

Skruttgubbe!

Publicerad 2012-07-16 11:34:46 i Allmänt,

Har fått lite reaktioner i kroppen på de intensiva träningsmånaderna och har fått ta det lite försiktigt några dagar.
 
Blir yr i bollen när jag reser mig och har t.o.m däckat en gång. Men efter miljoner prov och tester hos fröken doktor så har jag klartecken för hjärta, knopp och innehåll (alltså alla värden hitodit) och eftersom jag inte känner nåt när jag tränar så smyger jag på denna vecka. så får vi se om det släpper.
Lite läskigt är det ändå när man inte har 100 koll på va tusan som händer. Men som de sa " du har tappat över 25 kilo, klart det måste bli anpassningsproblem i början"
 
jaja det är som det är -bara att lufsa på.
 
Man får leta inspiration på många sätt och en lite rolig iaktagelse jag gjorde i badrummet i morse var att när ljuset faller från ett visst håll har jag hittat MAGRUTOR :-) inte bara en stor, utan faktiskt flera stycken, som kan anas där under hudslafset och skrynklet. Långt kvar till pensionärsbeach 2013 så det finns hopp ;-)
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela