Från fetknopp till Vasalopp

En liten opretentiös dagbok om att som 50-plussare återta kontrollen över kropp och själ..

Resultatet

Publicerad 2012-07-09 01:48:20 i Fitnessfighten JUNI,

Här kommer då min slutliga sammanställning av mitt Fitnessfightande!
Är glad som en guldfisk på rymmen över mina siffror och har nu en rejäl bas att jobba vidare från.
Rullskidorna tar mig fram över nejden så rådjur, kaniner och allt annat både på och brevid vägen förskräckt kastar sig i skydd - alltså precis som det ska va ;-)
 
Här har ni de sista bild-otäckingarna att antingen beundra eller håna - who cares? Det är mina valkar och veck och jag jobbar vidare på dem...
Ha det gott alla.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2012-07-10 10:37:32

Härligt Hasse

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela