Från fetknopp till Vasalopp

En liten opretentiös dagbok om att som 50-plussare återta kontrollen över kropp och själ..

Norgerapport

Publicerad 2012-07-31 09:49:58 i Allmänt,

Morrn da' kära blogg.
Är på miniferie i Norge och hälsar på släkten där. De bor kanonfint nära hav och mysiga skogar så träningen har funkat fint.
Jag är glad över att löpningen funkat nu och jag kan fortfarande stå upp trots två skapliga pass med backträning. Har en grym träningsvärk i lår och aktermusklerna men är bara lite öm i knäna så jag är nöjd som tusan.
 
Får dessutom en jäkla motion då familjens dotter Felicia adopterat mig som heltids lekfarbror :-) ni kan inte ana vilken energi detta treåriga (snart fyra) lilla monstret har. Vi har flugit till amerika, löpet till oslo och byggt sandslott så det sprutat mjölksyra ur öronen... Dessutom är armhävningar faktiskt rätt tunga med en asgarvande liten tjej på ryggen... men det är ju en bra coaching så kom igen bara...
 
De är i alla fall riktiga myspiller "mina" norrmän...
 
Ha de / Hasse 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela