Från fetknopp till Vasalopp

En liten opretentiös dagbok om att som 50-plussare återta kontrollen över kropp och själ..

Aj,aj, aj - det bultar o det bankar

Publicerad 2012-08-08 08:10:38 i Allmänt,

I dag var det ingen lek att ta sig ur sängen minsann. Jag är ju van att ha lite träningsvärk någonstans i kroppen för jämnan - men jösses, det finns nog inte en enda muskel som tiger still i dag. Anledningen är mitt nya världsrekord från i går. 20 km på rullskidorna blev det minsann. Nu är det bara att lägga på 5 mil till så är projektet i land ;-) Njae, riktigt så "bara" är det nog inte tyvärr. Men en god bit på väg är jag i alla fall och jag har ju nästan sju månader på mig innan nummer 34 sitter klistrat på tröjan i Sälen, ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela